Skogspromenad!

Hallojsan! Nu sitter jag här, mer än mätt & mycket nöjd över denna dag.. Noel sover & Lina är nog där hon med nu.. Svärisarna har nyss lämnat vårt hem efter en hel eftermiddag & kväll tillsammans. Vi har grillat, vilket smakade så himla gott & min kalorinivå är nog överskriden. ;)

Vår bil har pajjat, vilket känns så där, nu när det snart nalkas skatteskuld på över 20 tusen.. men det är bara att punga ut en 4-5 000 till en ny koppling.. man kan ju iaf hålla sig för skratt! Har iaf snälla själar som lånar ut sin bil till oss från nu & över sommaren, så vi slipper vara bil lösa nu & så har vi två bilar i sommar när min man ska vara hemma & jag jobba! Allt ordnar sig tillslut! Kan inte med ord tacka för den enorma genorösiteten som människor i vår närhet visar oss & ger oss! Älskade underbara människor!! ♥

Idag är det förresten 1 vecka kvar på min mammaledighet & jag börjar jobba heltid! Känns bra, känns riktigt bra, ser framemot att ge 110% på jobbet!! :)

Idag har jag & barnen vart på en skogspromenad, men det konstiga vädret fick oss att vända hem & leka i lekparken istället en sväng.. men vi hann vara i skogen i en timme & leka på stenar, klättra på träd som ramlat & samla lite kottar & pinnar.. hittade en supermysig grillplats där vi kommer grilla många korvar! :)



Utanför fanns en sten att posera på. :D



Promenad! :)



Tokan. :)



Bebis. :D



Den vackraste killen i heela världen! ♥



Den vackraste tjejen i hela världen! ♥

Ja snart är det slut på dessa dagar hemma.. eller nej det är det väl inte, jag kommer ju vara ledig & ha trollen hemma då.. men denna lyx att vara hemma sålänge med kidsen är över.. men som sagt ska bli skönt att komma ut i arbetslivet igen, men kommer säkerligen sakna ihjäl mig! Jag har dom vackraste juvelerna man kan önska sig & alla dagar med dom är för mig så värdefull! ♥

Tänkte åka till busborgen efter lunch på fredag, nån som vill hänga med kanske?!

Nu ska jag kramas med min man & sen ta mig en dusch! Imorgon ska jag ha en heldag med min fina Vickan! Hon kommer på morgonen, så ska vi luncha, ut & promma, snacka skit & sen åka in & simma på kvällskvisten! Vilket ska bli såå himla roligt! Har längtat hela veckan! Camilla var här idag, vilket var sååå otroligt trevligt!! Har saknat min bästaste så himla mycket! ♥ Äkta vänner växer inte på trä´n direkt!

Ha en bra kväll alla, & ska ni till busborgen på fredag, hojta till! :D

KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0