Gotland i bilder!

Halloj! Nu har vi kommit hem från Gotland.. en underbar resa med våra underbara älsklingar! Eller med & med, hemma hos dom, med dom! :) Kände när vi åkte hem en sån enorm tomhet.. är det inte bra orättvist, att dom man trivs bäst med, dom man håller så kära & dom som vi alltid alltid har roligt med, bor så långt borta.. börjar gråta bara jag tänker på det.. Våra underbara! ♥

Här kommer lite bilder från en härlig resa, som vi redan börjat planera en ny: I höst! :D I sommar blir det inte nån som det ser ut nån, hoppas bara att dom kommer & hälsar på oss nåt då, men det är jag helt säker på! :D

Fredagen: Kom till ön kl 14.25. Linda mötte upp oss vid båten, vi åkte in till stan, shoppade alkohol & sen vidare & hämtade Fred vid flyget.. sen maxi & köpte maten för kvällen, åkte hem till dom, grillade, drack gott & skrattade hysteriskt hela kvällen! Spelade spel & hade så sjukt roligt! Ingen va nykter & ingen hade tråkigt. ;P

    

  





Lördagen: Som småbarnsföräldrar kan man verkligen inte sova, fast dom inte är med oss.. ;P Vaknade första ggn kl 5.. vågade inte öppna munnen då hade jag kaskadkräkts ner hela stugan.. ;D Vaknade igen kl 8.30 & kände mig bra trött & sliten, men ganska ok ändå.. Vi åt god frukost, slappade i solen & bara mös innan vi gjorde oss klara för en eftermiddag & kväll i Visby! Åt tapas & drack lite öl/vin på en pub!

   







  



Åkte en sväng till Gnisvärd & strandkapellet, där Fred & Linda gifte sig, otroligt vackert, en liten fiskarby.. Martin va sååå fasinerad! :D







 
Restaurangbesök! ♥



Visby ca 6.45 en söndagmorgon! :D

Ja det var några kort från vår resa, har verkligen laddat batterierna på dom här dagarna & det kändes kul att jobba i måndags! Saknade såklart våra fina barn nåt så otroligt mycket & att komma hem till dom var en sån enorm lycka! ♥ Dom hade haft det så bra hemma med mormor!



Noel med presenten från oss ♥

Min tjej är så stolt över sin lösa tand! :D

Lina hade fått en lös tand & lyckan är total! ♥

Annars.. jo.. jag ställde mig på vågen i måndags & var redo att använda den som freesbe.. seriöst.. allt slappande & godisätande har satt sina spår.. 5 kg upp.. så nu har jag, för sista ggn startat på ny kula på viktklubb.se.. det enda jag mår bra av.. så hejja mig, nu ska jag ner dom sista kilona & röra på mig varje dag! Detta är inte ok Carola!!

Idag ska jag dra med Vickan & simma för första ggn på länge, ska bli otroligt skönt! Vickan kommer hit på em & ska käka middag med oss innan vi drar in & simmar! :) Men nu ska vi snart äta lunch för att sen gå ut & gå en timme innan vi hämtar Lina Fina på dagis.. Noel börjar bli trött..

Sen är en ny bloggdesign på G till mig.. spännande.. har aldrig haft en fin design & detta ska bli så roligt!

Ha det bra allihopa! Idag är det en bra dag! :D


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jättefina bilder, härligt att ni hade det så bra :) Men vet du, 5 kg upp eller ej, jag klickade upp bilderna på dig flera gånger och blev så förvånad..JÖSSES vad smal du blivit, du har ju gått ner massor och det syns verkligen oerhört mycket.. supersnygg är du! :)

2011-05-11 @ 10:29:15
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Åhh va mysigt ni verkar haft det och det var nog välbehövligt att vara ifrån barnen en helg.



Vart har du tagit vägen? Det syns inte att du har gått upp 5 kg...men jag tror på dig att du kommer gå ner allt igen =)



Kan inte logga in och skriva, har försökt med html koder oxå. Men hoppas att appen kommer snart, då blir det mer bloggning. Använder mig inte av datorn knapp.



Kram

2011-05-11 @ 12:12:27
URL: http://trollflikka.blogg.se/
Postat av: Camilla

Fiina bilder. Ser ut som att ni haft det superskönt.

Du är också superfin! Du ser så fräsch ut. Syns inte att du gått upp några 5 kg. Har du gjort slingor? :)



Kraam. Saknar dig med!

2011-05-11 @ 13:49:55
URL: http://camorr.blogg.se/
Postat av: Frida

Busvisslar när jag ser bilderna, du är så fin med nya vikten! Du var såklart jättefin tidigare men nu ser du verkligen ut att trivas som smal, glöm inte att vara riktigt stolt över den viktresa du gjort gumman!

2011-05-12 @ 20:47:18
URL: http://linluggen.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0