Bra dag!

Haft en bra dag idag! Med tanke på igår så trodde jag aldrig att jag skulle få en bra dag igen! Men det fick jag, jag sa det till mig själv imorse, att idag skulle det bli en bra dag! Det vart det! :)

Jag & Noel har vart lediga! Lina har vart i skolan till kl 13. Har vart hos grannen på kaffe, har grejat här hemma (tänk att det alltid finns nåt att greja med..) hämtat Lina, vart i skogen & i lekparken länge, lagat supergod middag om jag får säga det själv! :) joggat i ett nattsvart motionspår & myst & lekt med barnen! Precis som jag vill ha det! :) avrundar dagen med en dusch & ensam mamma söker! ;P

Nu dags att bada barnen & natta barnen! 

En ny dag imorgon! Jobbar kväll & ska ta mig en joggingrunda i dagsljus, skulle inte skada med liite solljus!
Tjingeling! :D

Kommentarer
Postat av: camilla

Om jag varit du i ett kolsvart motionsspår så hade jag förmodligen tagit personligt rekord i snabbhet =) Läbbigt ju. Du är tokig..



Kraam!

2011-11-10 @ 18:11:58
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0