Städ & tvätt!

Tjoflöjt! Nu har jag satt ner arslet i soffan en sväng.. Jag har hållt på här hemma sen 6 i morse. Var ovanligt pigg när Noel ropade på mig kl 5.38.. 2 minuter innan Martins klocka skulle ringa, 2 sekunder senare så var även Lina uppe! :) det var bara att fånga dagen & barn tv är ju verkligen guld värd! Mina barn bara älskar att sitta & vakna till, till barn tv! :)

Så jag har storstädat här hemma, barnens garerober är rensade & kläder behövs fyllas på. ;), tvättstugan var även den inbokad & tvättkassen var mer än full. Jag tänkte oxå att jag skulle tvätta en massa ytterkläder & så.. Sagt & gjort! MEN upptäckte när jag skulle hänga grejerna att torktumlaren var paj, som vanligt känns det som! Jag vill verkligen ha en egen maskin, vi måste införskaffa oss en, men får bli nästa månad! Det får faktiskt bli så nu! Japp!

Barnen lämnade jag lagom till dom skulle äta lunch. Lina ville Inte att jag skulle gå, såå mammig nu! Förstår henne! Jag har jobbat vela helgen & sen kväll mån-ons. Klart man saknar sin mamma, jag saknar min familj så mycket när jag jobbar så här, men jag ser det positivt att jag hinner massa hemma & så där.. Men Lina ser det ju inte så. ;) men jag sa till henne att hon gärna får vara vaken när jag kommer hem ikväll, att hon skulle poppa popcorn till oss så kunde vi mysa lite. :) hon är ju ledig imorgon, hela familjen är det! Härligt! :)

Dags att dra & hämta lite tvätt & jag hoppas den verkligen är torr, för jag har ingenstans att hänga den..
Ska snart åka till Karin & hennes kids, mysigt! Som jag saknar min kakan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0