Bebismys!

Idag efter jobbet åkte jag äntligen hem till Camilla m familj & hälsade på. Hälsade på den nya familjemedlemmen Adrian som är så otroligt söt, verkligen bland dom sötaste gossebarn jag skådat!! Vart helt såld!! :D vi käkade lite & hade allmänt trevligt! Min fina Camilla! En vän som jag vet alltid finns där! Alltid! Dom bodde otroligt fint & jag ser många grillfester i sommar! ;)

Färdig jobbat denna helg, det har gått bra trots tungt psykiskt! Men med fina tjejer vid min sida så har det gått kanon! Har verkligen toppentjejer som team polare! :D är ledig på fredag efter helg.. ;)

Nu ska jag ta mig en dusch & sen glo på sex and the city & kramas med min man!! :) barnen sover & lugnet har lagt sig över denna del av rävstigen! ;)
Ha en mysig kväll gott folk! Kram!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Verkligen jättemysigt att du kom och återigen TACK för de fina presenterna. Bella har sina kläder på sig idag och är jättefin. De satt som ett smäck :) jättesnällt av dig.



Vi får verkligen försöka se till att det inte går så långt mellan gångerna.



Stoor kram! <3

2011-10-03 @ 10:21:07
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0