Förkyld?

Hejsan! Nu sitter jag här & bara är. Barnen sitter som ljus & tittar på Nicke nyfiken-jul! Den filmen är super mysig.. Längtar till julen! :)
Jag har ont i halsen & ont i huvudet.. Öronen värker.. Mår allmänt ganska dåligt just nu. Inget jag vill gå in på.. Men det löser sig väl. Jag är galet glad över att jag har mina vackra barn & min fina man! Fast iaf min man får utstå mycket så finns han där för mig & jag kan skrika lite, sen kan jag gråta ut på hans axel.. Han är den bästa för mig! Han ger mig så mycket kärlek! Älskar verkligen honom mer & mer! Tänk att vi är inne på vårt 8:e år & det pirrar fortfarande i magen när jag tänker på honom! Mitt hjärta! <3

Sen har han ju gett mig den vackraste gåvan, mina ögonstenar! Mina gobitar! O jag kunde inte ge dom en bättre pappa! Han verkligen är bara så bäst! På denna biten är jag otroligt lycklig! <3

Finns andra saker som inte faller på plats & det gnager en aning i mig.. Men jag ger det tid, tiden får utvisa.. Jag får ha tålamod!

Ledig idag, jobbar lörd & sönd. Helt ok.. Har ingen betungande helg framför mig. Imorgon ska vi bli fotade av ett proffs. ;) ska bli jätte roligt! :D idag ska jag samla kraft & ork & ta med mig kidsen till stan & handla. Jag har skrivit matlista & nota. Nästa vecka har vi tema: husmanskost! :P ganska kul med teman, veckan efter det ska vi köra en vegetarisk tror jag! :)

Noel skulle även behöva ett fodrat regnset, måste inhandlas! Undra om jag ska ut på tradera & kika lite.. Han behöver allt utom skor! Lina har 2 overaller & behöver skor.. Jag behöver jacka & skor & ja allt.. Hua va dyrt det kan bli! ;)

Lina ska få massage nu.. Kom ihåg en sak.. En vänskap handlar om att ge & ta.. Man kan inte bara ge från energi kontot, utan måste få lite insättningar oxå.. Lite som ett bank konto, behövs sättas in för att kunna ta ut!

Kommentarer
Postat av: jessamy

Vet inte var du vill handla men dom hade väl 100kr rabatt på maxi?

2011-10-14 @ 16:00:12
URL: http://jessamys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0