Fredags mys! :)

Tjoho!
Nu är det slut på veckan, nu är det dags för fredagsmyyyys!! :D

En vecka har gått, en vecka med tankar som vart långt borta men ändå så nära.. Att tänka mycket kan ibland göra sitt.. Jag menar, jag pratar ju oxå, med min man.. Vädrar tankarna. Känns bra att jag har honom mitt bollplank! <3 men imorse när jag grät som ett barn i bilen på vägen till jobbet, så kom jag på en sak & bestämde mig för det.. Jag vill inte gå in på saker & ting så här, men med tiden kommer ni märka..

Har längtat efter denna helg.. Ledig med min familj & imorgon ska vi bara vara & ta dagen som den kommer! Ikväll kommer grannarna över på vin & skitsnack & på söndag blir det hem till ett par vänner på seans! :)) låter som en bra helg.. Så möjligheter finns det, vilket jag tycker om! :D

Ha en bra helg ni som förtjänar det, ni andra.. Ja, ruttna nånstans!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack babe, för kommentaren i min blogg. Den värmer. Jag vet att du finns för mig och hoppas du vet detsamma även om jag är skrämmande dålig att höra av mig :/ Erkänner. känner att det är läge för ett samtal snart o uppdatera det senaste. :)



Hoppas ni hade en trevlig kväll med grannarna igår och skönt familjemys idag.

Personligen är jag nu så trött så ögonen står som råttpittar i ögonen på mig.



Kram bästaste

2011-10-22 @ 19:48:15
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0