Husvagn!

Halloj! Idag är dagen här, den dagen min man längtat efter & jag med, men jag är inte lika på om saken som min älskade älskling är! Idag köper vi en husvagn, för en billig peng! Den är superfin & jag är såå glad över detta köp! Ingen så där space:ig eller så, men en perfekt vagn för oss! :D med förtält oxå, så vi är så glada! Läängtar tills mina killar kommer hem med den, så jag går kika hur den ser ut! Både jag & Martin drömde oss bort igår & detta kommer bli kanon! :D vilken lycka, vilken frihet! :)

Jag & Lina är själva hemma, eller jag känner mig ensam, Lina är uppe i sitt rum & leker med sin kompis, första ggn på länge som hon tar hem en kompis & jag blir så glad över att hon äntligen gjort det igen! Det ar vart tufft med saker & ting, men jag ser ljuset nu & min lilla prinsessa mår bra! Huvudsaken! Vad det är vill jag inte gå in på här, men mina närmaste vet & det räcker! :)

Jag har i alla fall fått städat, fort gick det oxå utan min kära 2 åring som gärna hjälper till genom att dra ut sladden till dammsugaren eller bara vara lite extra klängig.. ;)

Imorgon ska jag för första gången åka till erikslunds köpcentrum & luncha & shoppa med Åsa, Sanna & hennes bebis Kalle! Ska bli jättekul! Jag börjar jobba 16.30, så jag kommer hinna vara Carola länge. ;) ser jag framemot massa! ;)

Nu ska jag ta fram nål & tråd & sy linas strumpbyxor.. Inget man kan göra nät min son är närvarande! ;) Tjing!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så det blev husvagn ändå? Löste det sig med däck?

Härligt. Hoppas ni får många härliga semestrar i den. Hade velat ha en jag med men nu när vi bor i hus är jag nog nöjd ändå.



Hoppas du hittar nåt snyggt på Erikslund. Kram fina!

2011-10-05 @ 13:35:14
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0