Familj!

Jag kan inte annat än lida nåt oerhört med Stefan Liv's familj! Fy så tragiskt & hemskt! Att förlora sin pappa & din stora kärlek måste vara det värsta man kan tänka sig! Å så klart att förlora sitt barn! :'( sånt här berör mig & jag går själv omkring som i en bubbla & kan inte annat än tänka på det tragiska!

Att någon ska förlora sitt barn, sin mamma, sin pappa, sin livskamrat, ja ni hajjar, är så hemskt! Genom hemska olyckor, sjukdomar & annat som kan få den vi älskar mest av allt att dö! Jag tycker ju såklart att det är grymt orättvist när så unga människor dör, & som sagt det berör mig enormt! Min kusin är en av dom, som ni alla vet, dog 17 år gammal, & det går inte en enda dag utan att jag tänker på honom, varför han? Varför Jim!? Tänker på hans föräldrar & syskon som förlorade sin son/bror..

Ja med detta vill jag säga, ta hand om varann.. Ta hand om era barn, era föräldrar, era nära & kära! Säg till varann hur mycket ni älskar varann & en sak var inte långsint över en bagatell som inte ens är värd att gå & sura över, är det värt det? Att vara osams med någon över en skitsak för att man bara är en grinskalle & vägrar inse fakta, imorgon kanske han/hon dör?

Har tänkt massa dom senaste dagarna & både jag & Martin pendlar.. En trafik olycka händer så lätt! Jag är djup nu, men det är sanningen! För fan! Nu börjar jag grina!

Jag älskar mina hjärtan! Mer än det finns stjärnor & ris i Kina! Skulle aldrig vilja vara utan dom !! Vila i frid Stefan Liv!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du har så rätt. Man får sig en tankeställare. Man ska vara rädd om och uppskatta det man har för livet kan förändras i en handvändning.

Åh andra sidan skulle nog i alla fall jag bli knäpp om jag gick o tänkte varje dag att tex Jimmy kanske dör imorgon. Man får hitta en jämn balans!



Kram på dig o hoppas ni får en bra helg babe!

2011-09-09 @ 11:22:26
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0