Helg igen!

Tudiluu! Jaha, fredag igen & alltså helg igen! Tycker tiden rusat iväg! Helt sjukt! Jag ska iaf roa mig med att jobba i helgen! Imorgon har jag en härlig delad tur & på söndag går jag bara en kort kväll, vilket gillas skarpt! Skönt att ha hela dagen tillsammans med familjen, trots jobbhelg! På dagen ska vi stå på loppis i Uppsala, fyrispark! Såå roligt! Jag håller på att rensa här hemma, mest kläder, resten står i förrådet. Jag fick ihop en hel pappers kasse från min garderob med kläder som jag inte kan ha längre! Så nu får jag inte gå upp i vikt igen! ;) men det ska jag se till att inte göra! :D men detta resulterades i att jag måste köpa nya kläder! Vilket är roligt, men jag ska vänta några kilon innan jag köper nåt, får dras med dom kläderna jag har så länge. ;) fast å andra sidan, jag har ju typ bara på mig jobbarkläderna nu för tiden! ;P

Imorgon på delade turen ska jag & Åsa åka & simma! Ska bli skönt! Sen köpa klart min snart 6 årings presenter! :D igår var jag ju ute & sprang, när jag kom hem så flimrade det framför höger öga & jag mådde så illa.. En överansträngning, galet obehagligt! Idag känner jag inget annat än träningsvärk! Så idag blir det vila! Har tränat varje dag denna vecka så.. :)

Går ganska bra just nu, jag & viktklubb kommer bra överens & det blir ju att jag & vågen är sams då oxå! Har gått ner 3.1 av mina 5.7 kilon som jag la på mig i somras lite snyggt! :( men men.. Bara att ta tag i det igen! :)

Ikväll ska vi hem till familjen Thörn & grilla, ska bli super kul, går alldeles för lång tid mellan dejterna! Hoppas även Martin hämtar vår dator från "doktorn" idag! Saknar att blogga från den! Nä, leka lite då kanske! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0