Jobbar kväll!

Tjenis! Idag ska jag jobba kväll, helt ok & ännu bättre att man jobbar med Pia & Åsa! Är så glad att vi är ett sånt bra team & att jag trivs ihop med alla! Vi har roligt & det gillar jag! :D idag jobbar jag 15.30-20.30. Lämnade Lina när förskoleklassen började kl 8.10, jag & Noel åkte in till maxi en sväng & sen hem. Lekte lite & började med tvättstugan. Lämnade honom vid 11, lagom till lunch & sen gick jag ut & brände fett i skogen, det regnade lite hela tiden, men det var bara skönt! :D

Linas dag igår var kanon! I helgen väntas det ännu mera kalas för hennes del & Noels. Men hon var supernöjd när hon gick & la sig igår, men imorse när hon vaknade frågade hon om det var länge kvar tills hon blir 6 1/2.. ;) längtar tills helgens kalas i dagarna 2! Ska bli super roligt att träffa alla goa människor! :D

Nu ska jag till tvättstugan innan jag lägger mig i ett varmt bad! Btw! Undra varför inte Camilla svarar??? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0