Kalas dag!

Morrn! Idag är det kalas 1 av 3! :) Lina ska ha kalas för sina klasspolare & hon är i extas, verkligen helt upp åt väggarna! :D hon väntar & väntar & tjatar! ;) vi var i lokalen igår & fixade lite, dukade & grejade! Ska bli kul! :)

Imorse vaknade jag av lukten av kaffe & nybakade scones! Jag har världens bästa man! Jag minns att jag sa till honom: jag går upp & fixar frukost! Han svarade: nej älskling, du får springa upp på nätterna då jag inte ens märker att dom vaknar! Jag går upp! Va han är fin, min finaste man!! <3 är så glad att han är min & att jag gick nöjet att skaffa barn med honom! Barnen kunde inte få en bättre pappa! Snällaste & bästaste!

nepp nu ska jag snöra på mig jogging skorna & gå ut & pw:a! Milen tror jag efter denna helg! ;)
Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: camilla

Härligt med sån frukost :) Ibland ska man ha det bra. Hihi!

Herregud vad hurtig du är. OM du bara gav mig hälften när bebis är ute så kanske jag också blir fit igen :))



Du/Ni är välkommen hit anytime :) Kram kram!!

2011-09-11 @ 20:42:32
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0