Ledig fredag! :)

Tjoho! Idag har skola, dagis & fritids stängt! Inte mig emot då jag är ledig! :) vi tar det lugnt här hemma.. Myser, tittar på tv, leker & nu sitter kidsen & käkar poocorn! Fredags myset börjar i tid idag! ;) jag har satt upp nya gardiner i vardagsrummet & vart nöjd! :)

Efter lunch & middags vila ska vi in till Enköping för lite ärenden. Ska nog gå bra! :) Noel har blivit tokförkyld! Så det är ju bra att han är hemma nu & kurerar sig! Lill prinsen! <3

Igår när jag & kidsen åkte hem till min mamma så rasslade det till fram i bilen, lät som jag körde på en gren eller nåt.. Batteri lampan började lysa & jag fick så svårt att svänga & när jag kom fram till mamma så hade jag svårt att parkera & så, fick brotta runt ratten..;)
Martin kom efter ett tag, köpte med en nu rem, ja den som hade gått av. Jag tog kort & mms:ade till honom & med några snälla själars hjälp så kunde han köpa en ny. :) han åkte iaf iväg med skrothögen till en verkstad & fick även hjälp med bromsarna. Så 2000 spänn fattigare, men ack så lättade åkte vi hem! ;) trodde aldrig det skulle gå så smidigt ändå! Men min man är en klippa när det gäller att vara driftig! Han är bäst helt enkelt!!! <3

Idag skulle vi åka till fyrishov & ha fredagsmys, men det blir inte så då Noel är så förkyld, kanske får bli nästa fredag? :) så vi får vara hemma & mysa, men det ska bli skönt! Vi har flängt hela veckan, inte oss emot, men en kväll hemma kan ju vara mysigt oxå! :)
Helgen jobbar jag. Helt ok för mig! Det går fort! :)

Nu ska jag spika upp lite tavlor i Linas rum, det kommer bli så fint där uppe! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0