Lördagmorgon!

God morgon! Noel kom in till oss i natt, han vaknade typ precis när vi somnat & skrek hysteriskt, tror han drömt nåt superläskigt, han fick ligga på min arm, för pappa dög inte.. Han vaknade till några ggr till & verkligen skrek, han har aldrig gjort så, min plutt! Kl 5.40 vaknade jag av att Noel med den lyckligaste rösten sa: Heeeeej kisse, åhh hej kisse! Upprepande gånger! Vår Alfred låg typ på Noel & spann som bäst! ;) gulligt att vakna till trots den unga timmen. Exakt den tiden vi går upp på vardagarna, så dom är väl inställda. ;) Tog ung. Tio sekunder så låg även Lina i vår säng! Jag fick dra mig i en timme, skönt!

Nu i skrivandets stund så har jag städat köket & moppat golven, ska upp & lägga mig & mysa med min älskling ett tag innan vi ska hämta bilen & städa ur den! Välbehövligt! :) Annars idag ska vi nog till Uppsala & gå i gamla stan & till domkyrkan! Mysigt! :D imorgon är det kalas här för Lina & hennes klasskompisar! :) hon är spänd, vi ska låna lokalen här bredvid, mycket praktiskt! :) vi får nyckeln i kväll, ska dit o greja lite, behöver kanske inte säga att Lina är i extas. ;)

Sista inlägget jag skrev, så menade jag inte att jag tänker varje dag att Martin ska gå & dö, men man kan ju tänka ettt steg längre när man går & surar över ingenting! Nu ska jag kramas! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Lena - mamma till Ian

Vad mysigt att vakna upp så. Här har vi lite hysteriskt pga feber.



Man tar livet för givet tills det händer något. Visst oroar man sig varje dag. Jag gör det varje dag när Christer jobbar när han springer på taken. Det kommer jag aldrig komma över.



Det är tragiskt att en 30 åring ryktes från livet så tidigt och lämnade 2 små barn efter sig. Det är sorg här i stan och vart det sen i onsdags.



Spännande för Lina att ha kalas. Vi har idag för Ian trots sjukdom.



Kram

2011-09-10 @ 11:15:11
URL: http://trollflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0