Mina fina barn!

Hej hej! Idag är det september! En månad som är viktig här hemma! Mina barn fyller år, med 4 dagars mellanrum! :D så här hemma bakas det & planeras kalas! :) Lina ska ha kalas för sina skolkompisar nästa helg & helgen efter det 17-18 september ska vi ha för släkt & vänner. Lördagen för släkten & söndagen för vännerna. Är det tänkt iaf. Ska bara bjuda & informera dom vi tänkt bjuda. :) sen om en vän inte kan på söndagen så kan ju den komma på lördagen & vise versa, tanken var att vi inte ska ha såå mycket folk på en samma gång, man hinner knappt med & prata med alla! :) hoppas att kanske våra favoriter från ön kommer?? ;)

Noels presenter är vi klara med, samma med alla dekorationer & så. Är inte helt klar med Linas presenter, men ska slutföra det på lördag när jag har delad tur! :) vet ju vad jag ska köpa iaf! :) barnen behöver kläder, lina har storlek 122 & Noel 92. ;) Lina är ju galen i kjolar & allt tjejigt! ;) Hon tycker även om att försöka läsa, hon vill verkligen lära sig! :) pyssla & greja gillar hon ju bamsing! :) Noel gillar eller Nej vänta, älskar ju allt med bilar, lastbilar, bussar, traktorer, flygplan & tåg! Ja allt som låter! ;)

Lina mår bättre! Hon tar medicinen ganska bra nu, lite hulkningar, men hon spyr inte iaf! ;) hon är galet stolt att hon fyller år snart & det är ju bara 11 dagar kvar!! :D hon är galet exalterad! ;) Noel är på dagis & leker, han stortrivs & säger "hehå" bara man kommer innanför grinden på dagis! ;) orden bara ploppar ur han nu! Helt galet, vart är min bebis? Lite sorgligt att ma aldrig mer ska ha en bebis! Men men! :) älskar mina barn flera gånger fram & tillbaka till rymden! Dom finaste människorna som går i ett par skor! <3

Nu ska jag fixa tidig lunch, Lina håller på & hungrar ihjäl här hemma. ;) en annan sak som händer snaart; Camilla & hennes Jimmy ska ju ha bebis! Såå spännande!! :D :D Tjoho!! :))

Kommentarer
Postat av: camilla

Visst är september en bra månad. Du glömde ju att nämna att världens bästa Camilla fyller år också :)) 30 i år dessutom. Gamla kärringen!! Skämtåsido. Fatta om några år när Noel förstår mer. Då kommer ni ha kaos hemma i början av september med 2 barn som längtar o väntar :)



Min magkänsla säger mej tyvärr inte längre att bebis vill komma snart. Vettefan vad jag fick för knäpp imorse för nu känns det snarare som att jag kommer gå över tiden.. Sex finns liksom inte på världskartan.. Hua.. :)



Vi kanske kan ringas imorgon istället!!



Kram på dig!!

2011-09-01 @ 22:11:40
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0