Noel 2 år!

Idag blir min älskade prins 2 år!! I 2 år har vi fått äran att ha den finaste killen i våra liv! I skrivandets stund är han en timme gammal för 2 år sen! Som vi älskar denna energiska underbara & vackra lilla kille!! Han är så förståndig & han förstår så himla mycket! Vårt fina gossebarn! <3

I går kväll vaknade han & skrek & skrek.. Höll sig för örat & sa aj aj.. :( gav honom Alvedon & efter ett tag somnade han om.. Jag bestämde mig såklart att vara hemma med honom idag & åka till flm med honom.. Han har inte sagt ett enda ljud sen vi vaknade & kg har frågat om han har ont, men skakar då på huvudet. Vi fick iaf inte komma till flm, fick avvakta & ge nässpray & Ipren. Han är som vanligt & det skulle ju ha funkat med dagis, men tar hellre det säkra före det osäkra & hade honom hemma idag! Hälsan på mina kids går ju såklart före allt! :)

Ja i helgen är det som sagt kalas & här hemma förbereds kalasandet! Nu sover prinsen, jag ska passa på att baka lite & så nu då, inte mycket kvar att baka nu! Men det är kul, fast jag kommer nog vara trött på det efter helgen & då blir det inget mera baka förrän i november här hemma. ;)

Nu ska jag sätta fart! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Grattis i efterskott lilla Noel :)

2011-09-17 @ 17:09:56
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0