Redan onsdag!

Tjoho! Redan onsdag & snart är det helg igen! Jippi! Ska bli så kul i helgen, men upptäckte att jag bakat alldeles för lite så det är bara att baka lite mera! Men det är bara roligt så det ska nog gå fint! :)

I skrivandets stund ligger jag i Noels säng, han leker så fint med alla bilar & tåg & allt vad han har.. Jag är såå trött!!! Jobbar samma tur som igår, så efter jag har lämnat Noel & gått ut & gått så kanske jag ska ta & vila? Eller vänta, skulle inte jag baka? Kanske jag & Noel gör efter vi lämnat Lina på skolan? Låter ju som en bra ide! :)

Jag vet varför inte Camilla svarade! Hon födde barn, som jag hoppades när hon inte svarande & inte ringde upp inom tio minuter! En liten Adrian födde hon, hennes & Jimmys kärleksbarn & jag kan knappt bärga mig!! Vill snosa på bebis nyss! ;) Grattis igen & igen! Så glad för er skull så ni kan aldrig ana!! <3

Nu ska jag koka gröt! Är svinhungrig! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack! Söt du är. Visst födde jag barn allt åh fort gick det :)

2011-09-15 @ 14:42:07
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0