Första arbetsdagen!

Hej hej!

Idag var det dags att sparka igång vardagen & gå tillbaka till jobbet, efter 5 härliga semester veckor! Noel var överlycklig att få gå tillbaka till dagis & vinkade glatt av mig när jag lämnade honom! Min bebis! ❤

Lina var hemma idag eftersom hon hade feber igår, men hon var en sväng på uppropet iaf! Hon var överlycklig & hon bara älskade sin fröken! Hon är feberfri idag & imorgon får hon gå till skolan!

För mig gick det bra, fullt ös från morgonjobben tills man går hem vid 16.. Det var kul att träffa kollegor & dom boende.. Kommer såklart sakna vissa sååå mycket! 11 pass kvar innan jag ska ta & börja på det nya härliga kapitlet i mitt liv! Lämnar alla fina vänner & minnen på mitt första jobb bakom mig, med en hel hög erfarenheter! Ryggsäcken är full av fina saker & jag hoppas att man håller kontakten med en del! :)

Martin är på träning, barnen badar! Dags att natta sen & för mig att röra på fläsket! :)

Go' kväll!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Skönt att Lina kunde gå på uppropet. Inte kul att missa första skoldagen när man ska börja ettan.
Skönt att ha avklarat första jobbdagwn också. Förstår att det säkert känns lite vemodigt att sluta också. Massa års trygghet liksom.

Nu sova. Kram och god natt!

2012-08-16 @ 22:25:21
URL: http://Camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0