God morgon!

Jaha, vad händer nu? Som min Noel brukar säga & lägga armarna i kors över bröstet.. :)

Barnen sover nu. Jag ska lämna dom till frukost idag. Martin har nyss åkt till jobbet & jag njuter av tystnaden innan jag väcker mina juveler! :)

Idag ska jag äntligen till bm & kanske få någon mirakel medicin, mot min pms, eller nej pmds som jag lider av. Googla på det, får ni se hur jag är.. ;) nä men jag ska iaf fixa p-piller så det inte blir fler Jansson's härifrån iaf.

Handen på hjärtat så har det vart så här förut att blir jag gravid så blir jag.. Men nu, med nytt jobb & barn som börjar bli stora så är 2 barn perfekt. :) sen får vi se i framtiden, men just nu, nej!

Jag ska sen, efter bm sladda iväg & storhandla inför veckan & denna veckas matlista, sen hem & tok städa när man är själv hemma, då går det fort! :)

Vidare & hämta Lina, min Lina som går i 1B nu för tiden.. Stora tjejen! Hon ska till tandläkaren idag! :) hämtar Noel vid 14, vi blir nog ute & leker om vädret tillåter, ikväll middag hos mamma, då hon fyller år idag..

Fullspäckad dag! Men jag gillar det & jag kommer få massa gjort idag. :)

Ha en fin måndag mina läsare! :) bjuder på en bild på mig själv just nu! :)


Kommentarer
Postat av: jessamy

Ja dom växer upp snabbt dom små liven.

2012-08-21 @ 07:05:00
Postat av: Anonym

<3

2012-08-22 @ 06:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0