Krasslig Noel..

Hejsan!

Noel är sjuk.. Han är tokförkyld & har en hemsk hosta. I natt hade han feber. Min lilla bebis, i 3 dagar hann han gå på dagis. Jag blir hemma med honom veckan ut & hoppas att han är fit for fight nästa vecka!

Just nu badar han, för andra gången idag.. Han tjatar om att bada all the time! :D han tycker det är mysigt.. Har han bestämt sig för något så blir det så oxå om Noel själv får välja! :) Envisare unge får man leta efter. :)

Vi har vart ute en liten stund, men märker att han inte orkar så mycket, så han ville gå in & bada.. :)

Han har inte sovit middag idag, han sover inte alla dagar längre & om han sover så är det 20-30 minuter bara.. Men idag tänkte jag att han kanske vill sova eftersom han inte är pigg, men nej.. Så nu är det försent, jag får en lugn kväll med andra ord. Martin & Lina ska på ridskola. :)

Martin har haft kristallsjukan, igen! Han är dock bättre nu! Led med honom! :(

Nu ska jag se om Noooole ( som han kallar sig själv) vill komma upp ur badet.. Tvivlar dock på det.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0