So long...

Hejhej!! Idag gjorde jag mitt sista pass på jobbet & har nu slutat att jobba där jag vart anställd sedan jag var 18 år!

Det är ett otroligt stort steg för mig att göra en sådan här sak! Har ju lixom sagt upp mig ifrån min trygghet på något sätt.. Kan alla rutiner, känner kollegorna utan & innan.. Ja ni hajjar! Inte för att jag ångrar mig, tvärtom! Jag ser framemot att bygga upp en ny trygghet på mitt nya jobb som startar på måndag. Lära känna nya kollegor & upptäcka vackra Enköping!

Men jag kommer ju såklart sakna folket jag haft vid min sida i så många år & i några år. ;) ingen nämnd & ingen glömd!

Nu börjar, eller på måndag börjar, en ny tid i mitt liv, en tid full med förväntningar & massa hopp! Wiiiee va kul det ska bli!

Vet ni? Jag är gaaalet nervös, redan nu!! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0