Stolt mamma!

Idag är jag så otroligt extra massa stolt över fina Lina som har vart hos tandläkaren! Gapat superbra, tagit kort på tänderna & tandläkaren fick blåsa & lacka tänderna! Hon satt i stolen & gjorde precis som tandläkaren sa! :))

Detta bevisar ju vilken stor tjej hon börjar bli!! Minns så väl första gången då hon vägrade gapa & knep igen munnen stenhårt & vi fick åka hem igen. ;)

Har svårt att förstå att hon är 7 år snart, går i ettan & klara sig så bra själv nu! Då var det underbart i väntrummet, när hon satt i mitt knä & lutade huvudet mot min axel.. Min vackra Lina! ❤




Kommentarer
Postat av: Camilla

Hon är duktig Lina. Visst är de fantastiskt hur stora de blivit. Minns ju babymassagen som igår. Åh " schsch" eller hur man nu skriver Linas uttal av Linus :)
Hoppas det går bra för henne i skolan. Kram!

2012-08-21 @ 07:01:15
URL: http://Camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0