Veckans åsikt

Jaha.. Denna vecka har jag bara vart hemma, eftersom Noel vart sjuk, så veckans åsikt är något som jag har reagerat på här hemma..

Veckans ris: går till arroganta grannar som efter kräftskivan styrelsen anordnat, reser sig & går hem.. Inte ett hejdå, inte ett "tack för detta" dåligt tycker jag! Bara reser sig & går! Fy!

Veckans ros: går till en annan granne. När jag efter en incident som hänt var otroligt ledsen & svalde gråten ett gäng gånger medan jag gungade Noel. Grannen kommer fram till mig med sin bebis på höften: " jag ser att du behöver en kram" ger mig en kram & ler! Underbar människa!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Verkligen gullig granne! :)

2012-08-29 @ 07:35:48
URL: http://Camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0