Veckans åsikt!

Jaha.. Då var det dags då. :) jag kommer sätta dagens ris & ros & det är min åsikt & jag har all rätt att ha den!

Veckans ris: den går till folk som röker medan dom kör sin barnvagn.. Hallå? Vad tänker man med då? Jag tycker inte att det är ok, speciellt inte om barnet sitter bakvänd! Så nej nej, det går fett bort & när jag ser det blir jag arg!

Veckans ros: den går till erikslunds shopping centrum & deras lekstationer dom har där! Perfekt för en mamma (som mig) som vill in & shoppa & en pappa (Martin i detta fall) som inte vill shoppa & barn som vill leka! Summan är: barnen leker, pappan sitter & tittar på & mamman får handla i lugnt & ro! :)

Tack för denna vecka! Nya tag nästa vecka! Imorgon är jag ledig & ska iväg på massa!

God natt folket, sov så gott! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Riset håller jag definitivt med om. Stackars barn som blir förgiftade utan att kunna säga ifrån :( Rökning i närheten av folk överhuvudtaget borde förbjudas.

2012-08-21 @ 07:03:41
URL: http://Camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0