Avstånd!

Idag har min pappa & lillebror vart här & hälsat på.. Blir påmind varje gång vi ses hur mycket jag önskar att dom bodde närmare.. Blir lixom aldrig några spontanträffar eller så när vi bor med det avståndet vi gör, visst 1 1/2 timmes bilväg, men eftersom man jobbar & har massa saker för sig så blir det på födelsedagar & högtider man ses..

Likadant med Min bror Fred & hans Linda.. Men där är det ännu värre! Ses nästan aldrig känns det som.. "/ dom bor ju på Gotland & dit åker man hu inte över på en kopp kaffe direkt.. Nu jobbar jag & Fred emot varann oxå.. Så tråkigt!

Så lite mindre avstånd till dom man tycker om tack! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja. Avståndet emellan oss är också alldeles för långt. Tänk om vi visste hur lyxigt vi hade det när vi bodde på Bjurhovda :)

2012-12-10 @ 18:43:43
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0