Energikick!

Heeejsan!! Jag fick nu ikväll en sån släng av energi.. Skulle kunna hålla på hela natten men Martin är inne på en annan bana & vill se på film.. Får snällt lugna mig & efter en dusch ta & krya upp i soffan med en kopp ört te & kika på jägarna 2, som vi skulle ha gjort i 2 veckor nu typ, om inte längre. Får fortsätta imorgon då jag är ledig. Tvättstugan är oxå inbokad, så imorgon ska det hända saker här hemma!

Operation storstädning/plocka bort julen/rensa & röja.. Bädda rent i alla sängar & grejs. Måste åka & köpa nya kartonger dock till alla julsaker, då dom andra håller på att ramla sönder..

Smärtan är lite bättre, vågar knappt säga det. Det känns fortfarande & det gör ont.. Men inte lika kraftigt som igår.. Martin punktmasserade igår, jag fickblära mig att stretcha ut av en jobbarkompis. Kanske gav verkan? Som sagt jag ropar inte hej än, men lite bättre är det. Imorse gjorde det super ont, men efter jobbet Så var det lite bättre.. Får se hur det artar sig..

Bilen vår som är på lagning. Det var vatten pumpen som gått sönder & vi får den inte förrän nästa vecka igen! Dom ringde idag & sa då att det var om 2000 mil dags att byta kamrem, dom kunde göra det för 1000 kr bara, vilket skulle ha kostat 8000 spänn annars.. Så super Sjysst gjort av dom, att säga det till oss & sen byta den för den billiga pengen!! Jag kan varmt rekomendera mellinger bil på bäckby! Dom är klippor!!

Nu ska jag ta den där duschen.. Ha det bra alla! Kramar

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kan inte du komma hit och plocka bort julen här med? :) Tomtarna är borta men gardinerna och stakarna är kvar.



2012-01-07 @ 11:04:23
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0