Fredagsmys hela dagen!

Jaha då var det fredag idag. En fredag jag sett framemot 2 gånger.. Först planerade jag & Emma att ses & leka med barnen, det var månader sen vi sågs & speciellt med barnen. Men det vart ju som sagt inget..Både hennes Ida vart sjuk & min Lina.. Så det får man ta en annan gång, tyvärr.. Men vi sa igår på dagen att om Lina är feberfri som idag, så skulle vi åka till ikea & köpa en trådback & ställa in i garderoben som jag & Martin har våra plagg i.. Men den planen gick oxå i stöpet..

Jag börjar få panik här hemma.. tur i oturen var jag ju ledig när sessan blev sjuk.. men jag känner mig isolerad.. så jag tänker ta mig in till stan & handla när Martin slutar vid 13.. Måste oxå till Ö&B & handla.. allt från balsam till rengöringsmedel börjar ta slut..

Men vi får göra det bästa av denna dag, det är ju trots allt fredag! :D Blir det massa mys! :D Ska hinna med en promenad oxå, då det inte hanns med igår..

Kan säga att igår åt vi jordens godaste middag.. salladsbuffe.. alltså, det var sjukt gott! Gör i ordning en vanlig sallad, på salladsblad, tomat & gurka, jag hade i babyspenat oxå. Sen har man skålar med avokado, fetaost, oliver, pasta, quinoa, köttbullar, knaperstekt bacon, fläskfilee, broccoli, brysselkål & lite olika dressingar. Ja allt man tycker om & som man brukar ha i salladen.. Så sjukt gott var det & jag vart så himla mätt.. jag brukar ha kyckling, men det vart fläskfilee igår.. Yummi! :P Alla åt, massa! 

Ikväll blir det tacos & sen grönsaker med dipp & pistagenötter. :P Har inte ätit godis sen nyårsafton.. mitt nyårslöfte faktiskt! ;D

På måndag har vi bröllopsdag! 2 år har vi då vart gifta.. jag är ledig då & ska laga tre rätters middag till min kära make! Suprise!

Nä ska leka lite här hemma nu.. ha en bra fredag folket! :D

Btw.. 1 månad kvar av 20 års åldern idag.. *tss*

Kommentarer
Postat av: Camilla

Helt sjukt att ni redan varit gifta i 2 år?! Då var det alltså 2 år sen Fimpen hade vattkoppor :)

Hur är det med Lina nu då?

Vi får höras nåt på söndag eller så. Kram på dig!!

2012-01-27 @ 21:53:54
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0