Hostar!

Har haft en kanondag!! Var & åkte lite skridskor & åkte lite bob, lekte lite i lekparken & fikade i snön. Så mysigt! Finaste vädret på länge! Vi gick hem & Noel somnade i vagnen. Efter lunch fick vi fikabesök & sen har vi vart inne & myst! Martin har vart ute & gått med grannen & jag själv nu här nyss & så gjorde jag plankan, nice!! :)

Lina är pigg igen! Hon hostar & snorar lite, men annars är hon på banan igen! :) det har märkts idag ;) Hon har smittat mig med massa snor & hostan från hell!! :( låter som en storrökare när jag sätter igång.. Hua! Hoppas det går över snart.. Kände när jag var ute & gick att det sved i bröstet.. Vill zumba imorgon!!

Ska tina upp mig i en varm dusch nu & sen lägga kidsen! :) God kväll!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi har också haft en utedag med massa pulkaåk :)



Vi kan bilda klubb. Inte för att jag har sån väldig hosta, bara lite, men snoret rinner, halsen svider, och skallen känns om vi säger så :)



Ha en mysig kväll. Kraam!

2012-01-29 @ 20:20:52
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0