Ledig mitt i veckan..

Halloj! Ja nu är jag ledig idag, för att sen jobba i 2 dagar till, för att sen vara ledig i helgen igen. Lyx med 2 lediga helger på raken tycker jag allt! :) Noel är hemma med mig, han har blivit snorig igen, men det är ju som det är nu när vintern & alla baciller härjar.. han är iaf pigg & glad & pratar mer & mer för varje dag som går.. Så länge han inte är magsjuk så är jag himlans nöjd. ;) Vi gick hem från Linas skola idag, en promenad som vanliga fall tar 7 minuter typ.. den tog en timme.. haha! Men skönt att inte ha bråttom & låta honnom knata på själv.. Han kikade på båtar, släp, bilar & bussar som stod parkerade på uppfarterna i villaområdet.. sen skulle han stå vid vägen & kika på lastbilar & allt annat häftigt som åkte där.. tänk att så lite kan roa min lilla kille! :D

Hemma har han kikat på Bärgar´n såklart.. lekt med sina bilar & vart himla glad & nöjd.. han är så nöjd med att strosa runt här hemma.. :) Jag har grejat lite, tänk att, iaf jag, alltid har nåt att göra.. idag håller jag på i barnens garderober & gamla sängkläder/spälsängskläder. Har ringt till ehb & felanmält att många hyllor är trasiga i garderoberna, hoppas dom kommer idag & fixar det.. bra att bo i hyresrätt ibland. ;)

Igår efter jobbet så åkte jag hem till Camilla & Adrian! Vi gick ut & gick, käkade smarrig sallad & pratade om allt mellan himmel & jord. Så otroligt trevligt, det lever jag väl & länge på! :D Adrian kan man ju inte få nog av, han är så otroligt söt den bebisen!! :D Tack babe, får vi göra om snart snart!! :)

Sitter här nu & dricker en god kopp kaffe.. Noel sover & jag ska kika runt lite.. pausar i mitt som ska göras & gör det sen.. Ha en bra dag alla! Nån som vill simma med mig på fredag vid 12.30?

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hahaha, jag känner igen det där med att det tar tid och gå hem :)

2012-01-18 @ 21:07:14
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: camilla

Hoppas du haft en mysig ledig dag.



Tack igen¨för igår!!



KRAAAAAAM!!

2012-01-18 @ 21:46:18
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0