Ris & ros

Ris: Går till denna tråkiga vinter, men nu hörde jag att det skulle komma snö, hoppas verkligen!!

Ros: Går till Mellinger bil som bemött oss på ett supersätt!! Dom är trevliga & har ett grymt bra bemötande!! Problem är till för att lösas & dom gör det, plus lite till utöver det! :D

Jobbar 8.15-19 idag.. Har min sista rast nu, sen kör jag på mina sista tre timmar innan jag får åka hem till mina kärlekar! Svärmor sover hos oss idag, för dagis är stängt imorgon & jag fick jobba måndag & vara ledig tisdag istället. Så snällt av henne att ställa upp!!

Igår kväll vaknade Lina. Hon mådde illa & kräktes. Sen har hon sovit hela natten (när hon somnade om) & imorse var hon som vanligt.. Åt frukost, bajsade vanligt & var som vanligt? Jag undrar vad det var för åkomma? Hon hade käkat hamburgare till middag, kanske den? Jaja.. Skönt att det inte vart värre iaf. Hon har sett på lejonkungen 3D med farmor & farfar idag & Martin & Noel var på en 30 minuters film. ;) han tyckte mest om chipsen. ;) Han ringde mig & sa: hej mamma! Äta sips.. ;) min stora kille!! :D

I fredags skickade han upp Lina på sitt rum för att hon var arg: Ina, arg, upp lum. ;) & hytte med fingret, Lina kom av dig.. ;) min bebis är ingen bebis längre.. ;) <3

Slut på rasten.. Ha det gott alla!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0