Underbara söndag!

Tjo Tjo! Söndag idag.. Sitter vid frukost bordet. Barnen leker & jag & Martin dricker kaffe & bara tar det lugnt! Skönt att vara ledig, skönt att inte stressa, skönt att låta frukosten stå & plocka undan den när vi känner för det.. Älskar såna här dagar! :) inget planerat, ingen tid att passa & det otroligt fint väder ute! :D känner mig på strålande humör idag!

Vi ska om nån timme eller så packa ihop oss & sätta barnen i varsin pulka & gå till skolan & åka lite pulka & skridskor! Hänga där några timmar & bara vara! ;) härligt! :)

Jobbade fm igår. Åkte & fixade grejerna till min mans bröllopspresent & tog en timmes promenad, vilket var så skönt! Kom hem & lekte med mina killar innan vi hämtade Lina på sin klass kompis kalas. Vi åkte in till stan & köpte med oss pizza hem. Sallad till mig dock. Men Noel önskade pizza & då fick han det! :) vi har hittat vår favvo pizzeria i Enköping! Så trevliga & gott! :) vi åkte hem & tände ljus i hela huset. Åt & hade sen lördags mys tillsammans med lite godis & grönsaker & dipp. :P vi tittade på Trassel & hade såå mysigt! :)

När barnen somnat så spelade vi lite kort & drack ett par glas rödvin! Skrev inbjudningarna till 30 partyt & lyssnade på musik! Perfekt dag, med perfekt avslut! :)

Idag blir en minst lika bra dag! Hoppas ni har det bra & är på lika bra humör som jag! :)) annars hoppas jag att jag smittade av mig en smula! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0