Lite tankar & lite bilder

Jag kan säga så här.. Massa massa bra saker håller på & sker i mitt liv, som till exempel att grannen som betett sig så otäckt illa här håller på & flyttar.. Att hyresgästföreningen höll sitt ord & lovade oss att hon skulle försvinna, vilket gör att vi kan bo kvar här, här som vi trivs så otroligt bra & känner oss hemma här & har genom detta hittat 2 underbara vänner, som vi fått kontakt med.. som sagt, det finns inget ont som inte för något gott med sig! :D
 
Finns lite till, lite hemlig är jag än med det, men ni får veta snart, det kan jag bara looova er! :D Neej jag är inte gravid.. ;D Finns även en del jag måste ta itu med.. men vet inte vilken väg jag ska gå, men snart så ska jag våga ta det steget & bli lite mer stolt över mig själv! :)
 
Semestern löper på & vi tar dagen lite som den kommer, lite har vi haft inbokat, men inte mycket alls.. Vi har totalrenoverat vårt sovrum & det vart mycket bra faktiskt! Har inte hunnit tagit efterbilder än.. men ska göra det alldeles snart & då ska jag skriva ett inlägg om det. :)
 
Vi har badat lite & igår var vi ju som sagt i furuvik parken. Det var så super mysigt! :D
 
 
Lite bilder.. ska lägga upp mer på fejjan nu! :) Imorgon blir det nog bad igen.. först tvättstuga & mysfrulle! :) Ikväll ska vi ta en öl med grannarna! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilka helmysiga bilder. Furuvik.. är det det som ligger i Gävle? Vattenbilden längst ner ser ju helt fantastisk ut. Noel ser ju ut som en liten fisk. Kanske skulle ta en tripp dit någon gång :)

2012-07-31 @ 18:10:42
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0