Nytt Jobb!

Hej hej!! Nu kan jag avslöja den stora & härliga nyheten: Att jag har fått nytt jobb!!! :D

Jag är verkligen superglad, upprymd, full av förväntan & massa nervös! Jag har lixom bara haft mitt jobb, jag har jobbat där sen tredje året på gymnasiet (sommarjobb) Året mellan det & studenten var jag timmis & sen så Okt 01 fick jag fast anställning!

Jag ska börja jobba på hemtjänsten, Attendo i Enköping! DAGTID!

Medans det känns otroligt roligt på alla sätt & vis så kommer jag sluta på ett ställe där jag funnit vänner, där jag har växt som person, där jag har 100 tals minnen & där jag känt mig som en i gänget, aldrig känt mig utanför, där det finns dom kollegor som jag har öppnat mig för, boenden som jag kommer sakna & som jag aldrig någonsin kommer glömma! Jag vet att mina kollegor kommer sakna mig & jag dom med, nåt så grymt mycket!

Jag har nästan aldrig vart så nervös inför något som idag när jag gick in & sa upp mig, lixom aldrig något jag gjort förrut... Men det gick bra, jag klarade det! :)

Så nu är det är dags, att vända blad i mitt liv, att börja på ett nytt kapitel, börja på något nytt & växa ännu mer som undersköterska. Med nya kollegor, kanske finner nya vänner? Lära känna den fina staden vi faktiskt bor i nu!

Jag tycker det ska bli galet roligt & jag längtar! 12 pass har jag kvar på jobbet efter semestern.. Sen är det dags, början på nåt nytt kommer att börja & jag är full av förväntan, med fjärilar i magen! :D


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag är så glad för din skull. Det kommer att bli jättebra. Och dina vänner på Milan behöver du ju inte förlora bara för att du slutar även om det inte blir samma sporadiska kontakt. Grattis igen! Kram!!

2012-07-31 @ 22:02:24
URL: http://camorr.blogg.se
Postat av: Josefin

Jag är superglad för din skull, detta kommer göra dig gott! :)

2012-08-01 @ 20:31:29
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0