Fy på mig!

Usch & fy så hemskt dålig jag har blivit på att blogga på den sista tiden.. men jag tar typ aldrig fram datorn längre & blogg appen funkar inte heller.. så då blir det så här dåligt. Jag har en massa massa jag skulle kunna blogga om, men jag hittar inte tiden eller ro:n att sitta ner, men nu tänkte jag göra ett undantag..

Men att sitta & skriva om vad som har hänt dom senaste veckorna är ganska lönlöst.. ;) Bjuder på litet bilregn istället.

Först lite bilder från vår kväll hemma hos Pia, som förövrigt var supertrevlig! :)

      

Familjedag i hummelsta! :)


  

Bilder från avslutningen på ridskolan & skolavslutningen, mer bilder från skolavslutningen kommer en annan dag, dom ligger kvar i kameran

          

Lediga dagar med barnen.

    

   







Nu ska vi äta Kina mat & mysa här hemma. Helgjobbet är klart & nedräkningen till semestern är igång.. 3 veckor & 3 dagar kvar! :)

Tjing!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja, du är faktiskt lite dålig på att blogga men du är ursäktad. Kanske betyder att man har viktigare saker att göra :)



Fina bilder på fina barn och motiv. Värsta heta morsan du är :)



Skönt med semester snart. Då måste vi styra upp en grillkväll. Kram på dig babe!

2012-06-17 @ 22:49:46
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0