TACK!

Jag vill verkligen tacka all underbara människor som finns runt oss nu när det har varit & är jobbigt för oss.. Vi får nu verkligen reda på vilka som är äkta om igen!

Jag kan inte skriva ut vad vi går igenom, fast jag så gärna skulle vilja.. jag kan inte..

Jag säger till dom som jag har förtroende för & som jag vet inte glappar vidare till massa andra.. Åh då är inte bloggen rätt forum för det.. ;)

Nog om det.. Vill bara tacka er alla, för fina tankar & allt ni har gjort för oss! <3

Annars rullar det på.. semestern knackar på dörrn & vi längtar mer än någonsin.. kan inte med ord beskriva hur mycket vi längtar!! Jag har 10 arbetsdagar kvar & sen har jag FEM veckors härlig semester med min familj! Hurra! :)

Barnen är det full rulle på.. Men jag märker, iaf på Noel nu, hur stor han börjar bli.. kissa pottan, lyssnar ibland på mamma & pappa, pratar som bara den, man kan lita på honom på ett annat sätt nu, man kan lämna han nere när man går upp, utan att han river placet.. ;) Lina lääängtar tills hon börjar i Ettan.. min plutta, vad hände med tiden lixom?

Jag måste verkligen ta & duscha & gå & sova nu, är så trött.. Så ha en bra kväll ni som är vakna..

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0