Benjamin 1 år!

Idag ska vi åka till Sundbyberg & kalas hos Benjamin som blir hela 1 år!! Vi hade tänkt att åka tåg, men ekonomin tillåter det inte denna månad.. fy fan, kan inte ens tänka på´t!
Men vi packar in oss i passat;en & brummar mot stockholm, tänkte åka till stockholm först & hitta på nåt, så blir det en hel dag i huvudstaden, sen vädret gör det ju såklart att åka & ta vara på dagen! :)

Snart börjar melodikrysset & jag är så lycklig över att det finns en app, som man kan lösa krysset direkt i iPhonen & skicka in det & vara med & tävla.. Coolt va? ;)

Känner mig forfarande off.. men försöker verkligen hålla humöret uppe, på torsdag åker jag med 4 tjejer till sälen & jag lääängtar verkligen, behöver det så mycket! :D



GRATTIS FINA BENJAMIN!! <3

Nu ska jag lyssna klart på ring så spelar vi & sen mellokrysset.. Lina har precis städat sitt rum, dammsugit & dammat.. När vart min sessa så stor?

På återseende alla!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kram på dig!

2012-03-03 @ 19:57:02
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0