Bra dag!

Hej hej! Idag har det helt klart vart en bättre dag! Vi packade oss ut vid nio, pysslade i trädgården & fick fin hjälp av Lina hela tiden. Räfsade gräsmattan, så nu är det typ bara lera där. ;)

Jag & Noel sov mellan 11 & 12 typ & då grillade vi korv till lunch & sen åkte vi ut på ett äventyr, får se hur det blir & om det blir som vi vill. Säger såklart sen vad det är jag är så hemlig om, men om man säger så här: en ny port har öppnats för oss..:)

Nu är Martin på bio med Fredrik. Barnen kikar på bomba & är ganska medgörliga just nu. ;) vi har vart ute typ hela dagen. Så dom somnar nog ovaggade ikväll. Hehe.

Nu mys! Hej hej!


Kommentarer
Postat av: william

så söta bilder^^



Och säg gärna vad du tycker om mina " I do my best" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-03-18 @ 18:41:33
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Josefin

Åh, jag vill också ha en liten trädgård..och grilla korv ute! Vad mysigt! :) Sötnosar till barn!

2012-03-19 @ 08:37:08
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Frida

Det lät ju underbart med en ny möjlighet! Håller tummarna för att det går vägen och att ni får det bra :-)

2012-03-19 @ 12:44:49
Postat av: Camilla

Åh vad söta kottar. Noel vill man ju bara äta upp. Så gullig. <3 Lina ser rolig ut. Som en annan när man tagit ett par öl för mycket. Hihi!

2012-03-19 @ 17:35:48
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0