Krockat

Idag på vägen hem från jobbet så var jag med om min första krock. Jag ska svänga vänster, kommer en bil från vänster som blinkar & ska svänga in bredvid mig, det kommer ingen från höger & jag smyger ut, ser försent att den som skulle svänga har ångrat sig & kör rakt på..jag kör in o hennes sida.

Hon var som tur var en gullig tjej & vi ringde efter hjälp båda två då ingen av oss visste hur man går till väga.

Jag & Martin åkte till akuten & jag fick ligga med en stödkrage i typ tre timmar i plant läge. Det mest jobbiga jag har vart med om.. Vart kissnödig, en usk:a kom & ville lägga mig på bäcken, vilket gick bort för min del. ;) efter en undersökning fick jag åka hem & sjukskriven i en vecka.

Jag har lite nacksmärta, en sträckning sa läkaren & jag är skärrad. Tänker mycket på vad som kunde ha hänt & såna tankar ni vet..

Min fina bil vart rejält trasig fram, men den går ju att laga! Som pappa sa: saker går att laga, men inte människor!

Jag ska ta vara på varje sekund med min familj & när såna här saker händer så vaknar man upp & inser att man har det finaste i världen! Det bästa & det mest värdefulla!

Jag är evigt tacksam att jag har mina svärföräldrar som hämtade barnen på dagis & skola. Utan dom skulle vi inte klara oss! <3

Nu ska jag duscha & sen se på tv.
Ta hand om varann!
Bjuder på en "snygg" bild på mig


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag är sp glad att det gick bra. Tänk om, liksom. Usch o fy.



Kram på dig min fina bästa! Hoppas du mår ok efter omständigheterna. <3

2012-03-19 @ 21:11:56
URL: http://camorr.blogg.se/
Postat av: Lina

Många kramar till dig.

2012-03-19 @ 21:54:48
URL: http://filippamamma.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jösses! Vilken tur att det gick så bra trots allt! Kramar till dig!

2012-03-20 @ 14:38:15
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0