Lovley!

Hejsan hej! Underbara vår, underbara väder! Allt blir så mycket roligare när det är så fint väder ute! :)

Lekparkshäng med grannarna & alla barnen. Barnen leker & leker & somnar ovaggade på kvällarna!

Denna helg har vart jättebra & lugn! Så himla skönt! Igår va familjen Hoffsten här på mat. Efter småbarnen somnat kom makarna Runesjö över oxå. Vi spelade spel, snackade skit, drack liiite alkohol & hade trevligt! :)

Nu har vi nyss ätit våffel lunch, Noel sover & Lina är ute & leker. Vi ska åka hem till svärisarna när Noel vaknar. :)

Imorgon ska jag sparka igång min träning & sunda kost igen.. Nu har jag hamnat i en svacka igen & måste göra nåt åt det! Jag har Gotlands resan som morot. :)

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0