Såå sant!

"As we get older we don't lose friends, we just realize who the real ones are"

Kunde inte sagt det bättre själv & med tanke på vad jag har gått igenom & fortfarande går igenom med min förlorade vän så var det där ett enormt uppvaknande denna morgon! Jag sitter bara & ler tamesjutton! :D

Jag mår annars ok.. Mycket psykiskt illamående & allt runt omkring med försäkringspapper, bil på verkstad, om vi ska behålla vår passat eller byta in den.. Tror det är nåt sjukt med den. Först alla hundra fel det vart på den & vi har lämnat in den en hel del gånger, sen krockar jag med den. Det måste ha vart ett tecken. Eller?

Jag frågade min döda mormor om ett tecken på många frågor & jag ser detta som ett svar. Svårt att förklara, men ni kanske förstår vart jag vill komma?

Nä nu ska jag ta & röja upp efter frullen, fixa barnen & sen ta oss till skola/dagis. Sen åka till jobbet, för att sen luncha med min finaste vän Camilla & hennes fina Adrian!

Vackert väder! Ta hand om varann! Kram på er!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Trevligt som alltid att ses idag :)



Oavsett om tecknet kom från din mormor eller inte så kan man ju få välja att tro det själv för att tycka att beslutet är lättare att ta så att säga. Jag vill gärna tro att morfar har ett finger med i spelet ibland när jag ber om tips och råd. Känns ju lättare då :)



Hoppas baket blev bra óckså :)



Kram kram!!

2012-03-22 @ 21:17:11
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0