Tvättstuga

Gah! Är såå trött på att inte ha en tvättmaskin, särskilt nu när jag gått upp på heltid, då tiderna i tvättstugan är ännu mer begränsade än innan.. Som ikväll tvättar jag. 19-22.. Jag är trött!! Vill sova & inte gå ut mer.. Tycker det suger! Nästa gång kunde jag bara ta kl 7 på måndag morgon, innan jag jobbar kväll! Upp & ut med ungar.. Usch!

Fast nu så ska jag se positivt, jag går upp i heltid, får mer lön & vi kan köpa en tvättmaskin! Kikar runt lite på blocket.. Hoppas vi snart får napp!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: jessam y

Vi köpte våran för 2495kr. Plus 500kr för hemkörning, installation, och bortforsling av gamla. 2 år sen nu och den fungerar som en klocka.. Köpte den på elon eller elnågonting :) inte elgiganten :)

Postat av: Camilla

Skulle få krupp utan. Heltidsjobbande eller ej. Det borde nästan vara standard i hyresrätter. Alla måste ju liksom tvätta. Som Linnea säger. Finns billiga att hitta. Håll utkik i reklamblad och dylikt.



Kram på dig!

2012-03-29 @ 17:02:29
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0