Underbara vååår!

Ja nu är det väl ändå vår i luften, det var ju dock närmare 10 minus i morse, men nu är det 1 grad varmt & solen lyser från den mest klara himmel! :D Härligt!! :D Men jag är såå himla trött ändå.. kämpar mig igenom dagarna känns det som.. jag sover bra på nätterna, för det mesta, men jag vet inte, vår trötthet fick jag höra, men vad är det lixom.. har jag väl aldrig haft förr? Åldern? ;D Jaja.. det går väl över som allt annat. :)

Har hunnit en del idag iaf, snart väntas kvällsjobb! Jag har lämnat barnen, tagit en snabb power walk på 1 timme, vilket tog emot idag, men jag gjorde det! Sen har jag vart inne till maxi & handlat det jag hade på min lista till sälen resan!

Jag lämnar Lina kl 8.10 när skolan börjar, Noel brukar jag då lämna vid 9 om han inte är ledig. Ibland lämnar jag vid 11. Men iaf, idag så ställde vi oss vid vägen & tittade på allt som åkte förbi, lasbilar, bussar, bilar, bilar med släp & traktorer.. ja ni förstår, min kille var i himlen!

    

Ja han var lycklig & då även jag! Han är så grymt impad av allt allt stort & det som brummar & låter.. skulle vilja ta med honom till en bongård så han får åka traktor nån gång? Skulle vara underbart, måste undersöka det fullt ut känner jag.. kanske en heldag, med djur & traktoråkning, kanske nån som vet nåt?

Han är fortfarande om inte ännu mer, mammig.. Pappan dög inte ens imorse, hela tiden vill han kramas & mysa & säger om & om igen: "Miiiin mamma.." Han är så gosig, min underbara unge, tänker bara att hans mammighet inte kommer så lägligt, med tanke på att jag åker snart.. "/ Men då har han ju bara pappan hemma, så det ska såklart gå himla bra! :)

Nå väl.. nu ska jag röja lite här hemma & bädda rent i sängarna innan jag drar till jobbet, kanske ska hinna & titta på Sofias änglar oxå.. har 2 avsnitt att ta igen.. Kikade på familjen annorlunda igår & kan inte annat än älska familjen Norrström.. som är ju så underbara, så ödmjuka, så snälla, tålmodiga & lugna! Kom en tår eller två när mamman åkte till USA & barnen vinkade av dom & få så himla mycket kärlek av så många barn, ja såna som dom gör att t o m jag skulle kunna tänka mig att skaffa ett gäng barn till! Underbara människor! :) Skrattade när pappan grillade inomhus & tyckte tjejerna skulle ta han om tvätten, "Jag går & lattjar med killarna.. " Haha.. så skön! :) Sen den kojan.. hahaha! Ja som sagt, fantastiskt! :) Såg dom på maxi för några veckor sen.. :) Läser hennes blogg slaviskt: http://blogg.loppi.se/elvabarnsmamman/

Röja var det..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag är också galet förtjust i familjen Norrström. Tänk om alla hade såna pappor. Han är ju störtskön :) Jag känner också att jag kan tänka mig hur många barn som helst när jag ser det där. 11 är lite väl dock ;) Jag gillar Wahlströms familjen också :)

2012-03-07 @ 19:55:02
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0