Då var det en ny vecka!

Tjoho! En ny vecka & kvällsjobb väntar ikväll, ska bli ok att jobba, jobbar bara till 19 & det kan man helt klart överleva.. så det gör inte mig något att vädret är lite smäre idag! Vi har iaf haft kanon väder hela helgen & man har bättrat på solbrännan lite. :)

Helgen har varit bra, men jag vet inte vad som har flygit i min alltid så glada Noel? han är en tjurskalle utan dess like, han är högt & lågt & han är snabb som en vessla, t ex ta tag i osthyvel & skala bort en liten husflisa på tummen (?) varför lixom? Jag börjar ana en extrem trots & det är ju bara att rida ut den.. hade totalt glömt bort hur Lina var när hon var i den åldern, men om man säger så här; Noel håller på & fräschar upp mitt minne en aning.. ;) Mycket är nej nej nej & så klart kan sjääääälv! Min härliga lilla prins.. mammas godis! <3

Lina är som vilken sex åring som finns & tjata på mamma & pappa är det bästa som finns. ;) Igår tjatade hon om att bada i vattenslangen.. hon sprang & sprang & sprang medans Martin sprutade.. Tillslut stannade hon upp: "Jag känner mig nöjd såhär.." Gick in & duschade! JAPP, ibland blommar asfalten, hon vart nöjd.. hehe!!

Syskonkärleken den blommar.. först tjyvnyp, som sen går över i kramar & sen en rak höger.. ja det är bra härligt! ;)

Dom har så himla mycket energi, så i lördags tog vi med oss fotbollen & gick bort till fotbollsplanen.. ojoj, vad dom sprang.. Hoppade, hjulade & tyckte det var alldeles underbart! :) Så kul att se, dom somnade båda två ganska fort på kvällen & innan ESC! :) Helt magiskt att Sverige vann, galet roligt!! :)

    

Var såklart på Rocklunda marknaden en sväng oxå. Det var roligt & vi träffade på en del vänner & bekanta, en snabb dejt med Conny, Milla & Liam oxå! :)





Lina köpte nya solglasögone, snygg va? :D

På morsdag fick jag frukost ute på framsidan & en bukett med rosor. Underbara familj! <3 Vi åkte sen efter Noel sovit till Martins mamma & firade henne. :)

 

Nu ska jag gasa till jobbet.. nedräkning till semestern har börjat! :D

Tudilu!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du är gott sällskap, Liam befinner sig i en fantastisk period nu - ibland är man nära att slita av sig håret av ren frustration eller för att undvika ett nervsammanbrott. Man ska känna att man lever! Jag skrattar alltid så mycket när jag läser om Lina, hon verkar så himla härlig :)

2012-05-28 @ 11:48:06
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.com
Postat av: Camilla

Hahaha!! Vad störtskön hon är Lina :) Så lillvuxet sagt. De är roliga de små liven men trots och testa gränser kan man ju klara sig utan. Fast det hör väl till.



Underbara sommarbilder!!

2012-05-28 @ 19:51:47
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0