Goda grannar!

Tänk! Vi har det bra här, med grannar & en massa härliga barn som vi leker med.. eller barnen leker med iaf! Fick dock den mest tråkigaste nyheten av dom alla här för några dagar sen.. Våra fina, snälla, underbara grannar vägg i vägg ska flytta.. Ett medelålders par som är så himla fantastiska att ha & göra med.. dom har lixom på nåt sätt blivit en del av vårt liv på nåt konstigt sätt. Så fruktansvärt gulliga mot våra barn & verkligen helt super ärliga människor! Dom yppar aldrig om att vi låter för mycket eller att vi stör på något sätt.. dom går upp 4 om mornarna & sen i säng vid 20-21, perfekt grannar för en småbarnsfamilj helt enkelt.. ;)

Nä men vi har sorg.. Vi tycker det är tråkigt, inte för att vi inte kommer hålla kontakten, tvärtom, men vi vet vad vi har nu.. vad som komma skall är en överraskning...

Vi har ju vår granne som slår alla idioter med hästlängder.. den mest vedervärdiga människan som går på denna jord.. jag kan inte skriva allt hon gjort här.. skulle lixom aldrig bli klar.. men hon går runt här & hotar folk, visar rumpan & muffen i lekparken, vanvårdar sina hundar & inte den bästa mamman till sina barn, super härjar & lever fan.. sprider sina kläder i hela tvättstugan, snackar skit runt om & sprider elaka rykten & bäst av allt, hon berättade helt ärligt för Martin här om dagen att jag har hittat en annan på mitt jobb, det är därför jag har gått ner så mycket i vikt, hon sa även till honom att det är synd om honom som inte fattat det.. haha.. jag frågade Martin vad han svarade, han sa att han vart stum, sa ingenting & bara tittade på henne.. då är man bra, om man får Martin stum vill säga.. ;)

Bruden har strul.. hoppas hon får den hjälp hon behöver & att det inte flyttar in nåt sånt bredvid oss nu.. ;) Hon har iaf vart lugn nu & hoppas hon flyttar snart eller håller sig på sin kant..

Men men.. med tiden hoppas jag att vårt hus dyker upp här i krokarna.. men så länge bor vi kvar här, vi bor ju perfekt med tanke på natur, dagis, skola, skog, lekpark.. ja & många fina grannar.. :)

Grattis till mig på namnsdagen idag! ;D

Nu dusch!

Kommentarer
Postat av: veronica

Men raring.. vi kommer få det bra endå.. dem e underbara men hade bestämt sig för länge sedan när han hade ett bra hus ledigt till dom.. Vad för överraskning? nyfiken!! Vi kommer få en underbar sommar tror jag! kramar

2012-05-20 @ 21:52:31
Postat av: Camilla

Åh vad tråkigt att de ska flytta. Var ska de ta vägen?

Pundartjejen är ju bra patetisk. Säkert synd om henne egentligen. Jag hade också blivit paff om jag var Martin. Och som någon sa på FB. Undrar om hon vet var du jobbar?



Btw, min kommentar på ditt förra inlägg syns inte. Har den återigen försvunnit i cyberspace (det har ju hänt förut) eller har du bara inte godkänt den?!



Kram på dig.

2012-05-20 @ 21:53:14
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0