Svammel en fredag..

Hejsan hej! Hemma själv med kidsen, skönt tycker jag.. Speciellt nu när båda barnen stupat & jag sitter här & bara är.. tar en öl & njuter av att det är ganska svalt just nu. :)
Vi har haft en mysig dag, jag & mina gryn! Var ute ett tag med grannarna, men Noel & jag rymde in vid 17, skönt att svalka sig & efter mat så vart det dusch & så kom Lina oxå in.. Så vi gick inte ut mera, Noel har var ute hela dagen på dagis, så han klagade inte. Vi lekte i hans rum, kikade på film & busade med ballonger.

Lina har lekt med en finsk tjej som är & hälsar på hos några andra grannar, Lina berättade för mig att hon kan finska nu förstår ni! ;P Hon sa nåt till flickan & flickan gjorde som hon sa, jag undrar om hon sa rätt & har lärt sig några ord? Roliga är dom iaf.. Flickan pratar finska iaf & jag pratar svenska. ;) Lina pratar med, men tycker det mest låter som tomma ord. haha! Leker gör dom & har roligt iaf! :)

Martin är på konsert, på Ozzy. Kul för honom, min fina man! Saknar honom, men han är hemma när vi vaknar imorgon! :) Tänkte om vi skulle dra in till Västerås då & kika lite på marknaden.. vi får se hur läget är med min M & så.. ;) På kvällen blir det grillning med grannarna Runesjö & sen ESC såklart!

Denna värme, jag är så otroligt lycklig över att den har kommit.. jag har fått lite färg & man känner sig genast lite fräschare! :D Annars känner jag mig ganska svälld & jävlig nu, vet att det är för att den stundande veckan är på intågande.. men blääk säger jag om det! Känns nog bättre i slutet på nästa vecka, då det hela är över för denna gång! :D

Nästa fredag ska jag grilla & partaja med mina jobbkompisar, ska bli otroligt roligt! Längtar som bara den.. grillning, gott att dricka, kubb spel & en massa skratt! Lovley! :)



Drömde om min vän som dumpade mig inatt.. drömde att allt var som då & jag kände verkligen den gemenskapen vi hade, den tryggheten jag kände med henne & den extrema kärleken till henne & hennes familj! Saknar henne.. saknar allt som jag trodde vi hade.. Hon skrev till mig: hoppas du inte hatar mig, jag hatar inte dig.. Jag hatar henne inte, men jag är djupt sårad, ledsen & totalt söndertrasad.. Jag trodde vi hade den finaste vänskapen man kan ha, hon vet allt om mig.. jag känner mig sååå blottad, så otroligt jävla lurad.. Alla år vi var vänner, alla år! Så bara får jag ett sms, från ingenstans att hon inte vill umgås mera.. jag kan inte förstå.. Ingen förvarning, ingenting.. Jag är ledsen, otroligt ledsen, jag kan fortfarande stanna upp & tänka på det & mina tårar bara rinner.. Jag saknar inte dig mindre & mindre, jag saknar dig mera.. Älskade Karin!

I feel unhappy I am so sad I'v lost the best friend That I ever had

Men livet går vidare, är omgiven av fina människor, men detta har satt sjukt djupa ärr & jag vet inte om jag någonsin kan lita till 110% på någon igen, som jag gjorde på henne.. Hon kunde lika gärna sätta en kniv i mig.. FAN!! Det har gått snart 5 månader.. kommer jag någonsin kunna tänka på det utan att få en klump i bröstet & tårar som bränner?

Den dagen jag råkar springa på henne bävar jag för..

Nä, en dusch & sen sova, imorgon är en ny dag, tillsammans med dom som jag älskar & LITAR på, min familj!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Usch, vad hemskt.. förstår att det känns tungt. Mycket märkligt dock, att bara bryta sådär..har du inte ens fått en förklaring?

2012-05-28 @ 07:52:09
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0