Min Lina har feber

Hej hej! Idag är jag hemma med min lilla tjej som kom in till mig i natt, het som en kamin, hon hade imorse 39.1 i feber.. Hon är helt sänkt! :( Hon ligger i soffan & den andra filmen för dagen rullar där ute.. "Mamma jag har så ont i ögonen & huden gör ont.." Lilla pluttan, så himla medveten & jag lider med henne massor! Hon är nästan aldrig sjuk nu för tiden, det brukar ju vara Noel man är hemma med.. Finaste Lina! <3



Hoppas hon kryar på sig fort då vi har en del att se framemot i helgen.. Min lilla plutta!

Jag pysslar här hemma, gäller att passa på.. Ska även ligga en del i soffan med Lina & ta igen mig.. :) Noel leker på dagis! :)

Detta är det sista jag skriver om min "ex vän" men bara för att jag skrev om henne i fredags (?) så möttes våra vägar igår.. jag vart så ledsen när jag såg henne, ingen sa någonting & jag blev totalt stel & knäsvag! Ena delen av mig ville springa fram till henne & krama henne, så som det var förrut, den andra delen av mig ville skrika på henne & ruska om henne & fråga varför...
Men vi möttes, såg på varann & gick vidare.. Min dag krossades & jag vart sååå ledsen! Jag var med en farbror på ICA & skulle handla, jag bet mig i läppen & när jag väl kom tillbaka till jobbet så låste jag in mig på toa & grät som ett barn.. ringde Martin & allt bara släppte..

Jag vet att jag måste släppa detta, men jag har så extremt svårt att göra det.. men jag vet det! Ingen behöver säga det till mig.. Hon är inte värd att lägga ner mer energi på eller spilla mera tårar över.. Jag vet det!!

Men det är så sjukt svårt.. men nu SKA jag gå vidare, försöka lägga detta bakom mig...

Jag längtar inte längre efter att ha dej här
men jag saknar dej
Som om min själ har gått ifrån mej
för att vara hos dej
så saknar jag dej


Nu ska jag ringa upp svärmor, sen pyssla lite, får se om jag åker själv till erikslund & shoppar lite skro till mig själv ikväll, nån som vill med kanske?

Krama varann!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Många och stora kramar till dig Carola!

2012-05-30 @ 13:36:59
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.com
Postat av: Camilla

Stackars stackars Lina. Jobbigt när de blir så dåliga. Som tur är så blir det ju mer sällan när de blir äldre.



Förstår att det var jobbigt att träffa henne och som du säger så är hon inte värd Dina tårar men det gör ju inte hela saken lättare. Det sägs ju att tiden läker alla sår eller i alla fall får det att kännas lite lättare så jag hoppas att du med tiden kan lägga detta bakom dej och må bättre.

Stor kram på dig honey!!

2012-05-30 @ 21:19:51
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0