Noel sjuker- igen!

Hej hej! Nu är min bebis sjuk igen.. är så himla trött på sjukdomar & allt vad det innebär.. så nu får det allt bli sommar & varmt så vi slipper dessa sjukdomar, typ nyss!

Han är förkyld & har feber. Ögat rinner oxå som vanligt när han blir sjuker.. hoppas han kryar på sig snabbt denna gång, dels såklart för att han ska vara pigga glada bebisen (tänk att jag kallar honom bebisen än..) & sen för att vi har dejt med Camilla & hennes fina kids på fredag, ser verkligen framemot det & skulle vara så roligt om det blev av! :) Hoppas hoppas! :)



Martin är hemma med honom denna gång. När jag kom hem idag hade han börjat tvättat fönsterna.. jag vart såå glad, för jag hatar verkligen att göra det & sen för att dom var verkligen superskitiga! Så han hade en dold talang min man, kul att se! Vart verkligen toppenfint! :D

Jag är trött, ska snart lägga mig & lösa lite korsord, efter en lång dusch! Har tvättat täcken kuddar, madrassöverdrag & allt i sängen, ska bli skönt att lägga sig!

Hoppas ni har haft en bra tisdag! I ett annat inlägg ska jag berätta för er vad jag har för en granne.. Hon har verkligen spårat ur & jag har nog aldrig mött på en sån puckad tjej någongång!

God kväll!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Söt-Noel på bilden. Vad har han i handen? Hoppas han är piggare nu!



Jaaa på fredag ska vi ses. Massa kul!

2012-05-16 @ 22:19:14
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0