Hat!

Ett hat sprider sig i min kropp & jag sköljs över med aggressioner & vill bara slå dig över käften, banka in vett i skallen på dig & ruska om dig så du fattar hur mycket du sårar mig, hur illa du gör mig!

Jag har sagt det till dig idag, jag har skrikit åt dig & berättat hur jag känner.. Men du tar inte åt dig.. Du säger till mig att jag är en "ungjävel med hår av pin" ja orden skar in i mig & jag bad dig att aldrig mer kontakta mig! Aldrig mer!

Jag känner hat som jag inte trodde jag kunde känna.. Så mycket hat att tårarna är slut..

Du är nu lika mycket värd som en hundskit under min sko!


Kommentarer
Postat av: Lina

Kram till dig.

2012-11-03 @ 23:22:44
URL: http://filippamamma.blogg.se
Postat av: Camilla

Kram på dig vännen. Förstår att det är jobbigt men förhoppningsvis kommer du starkare ur detta. Ring om du vill prata. Puss o gull!

2012-11-04 @ 10:00:30
URL: http://camorr.blogg.se
Postat av: Magnus

Du är stark som berättade hur du känner! Hoppas att du känner lite lättnad över att få ur dig känslorna och orden. Jag hoppas att det blir blir något bra i slutändan även om du fick en så låg kommentar från personen i fråga. Stor kram till dig gumman!

2012-11-04 @ 13:12:55
Postat av: Frida

Men, det skulle ju stå Frida såklart! iPhone och ordersättningen är inte min starka sida ;-)

2012-11-04 @ 13:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0