Hur svårt kan det vara?

Hej! Har ju vart ledig med lill prinsen idag! Hade enbart planer med tvättstugan, annars tänkte jag ta det lugnt.. Men nej då.. Nu har jag tvättat alla fönster nere & Linas.. Noel hjälpte till, duschade blommor & grejade.. Skönt att ha tvättat dom, men nu är jag bra trött!

Har ju även haft tvättstuga & bäddat rent! ;)

Har haft besök av Elle & hennes barn oxå.. Fullt ös, men så otroligt trevligt! Noel somnade kvart i sju, Lina & Martin kom hem nu från ridskola, så dags att slänga in Lina i duschen & sen sängen. ;)

Efter det ska jag inta ryggläge i soffan, imorgon jobb! :) nästa gång jag är ledig ska jag vara det oxå.. :P eller...

Tjohej!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Värst vad flitig du är på dina lediga dagar. Ta det lugnt kvinna :)

2012-11-29 @ 20:19:02
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0