Jaha..

En sms konversation igår som fick mig att inse att du har ingen positiv inverkan på vårt liv längre, det började med att du skickade ett spydigt kort till Martin på hans födelsedag & jag ifrågasätter varför du inte kan skicka ett normalt kort utan "armbågarna"
Du: "barnsligt! Du är mer omogen än ditt yngsta barn!"
Jag skrev: "vad tänker du på då?"
Du: "barnsligt, från din sida"
Jag: "Vaddå?"
Du: "Ransaka dig själv så får du svar på ;vad; ! Ha de! Vi hörs aldrig mer !"
Jag: "Ok! Gärna för mig, klarar mig bra utan dig! Rannsaka dig själv, sluta sup & ta hand om dom som finns kvar i ditt liv.. Idiot!!"

Vet ni? Det finns ingen mer tragisk människa än denna idiot! Många av er vet vem det är.. Jag kan bara säga.. Tack! Tack för att du har fått mig att inse att du inte betyder ett skit för mig längre & att jag klarar mig utan en egoist som dig! Tack!

Nu väcka barnen & pussa på dom! ❤


Kommentarer
Postat av: Josefin

Trist Carola, kan bara misstänka vad det rör sig om.. KRAMAR till dig, vissa saker är nödvändiga trots att det gör ont. Och en del människor klarar man sig helt enkelt bäst utan, fast man önskar att det vore annorlunda..

2012-11-14 @ 11:47:12
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla

Hon är uppenbarligen inte värd er och vet inte vad hon går miste om. En vacker dag kanske poletten trillar ner och då är det mest troligt för sent.
Tänk vilken inverkan alkohol kan ha på folk. Förnuftet försvinner helt även om jag säkert tror att hon innerst inne är mycket väl medveten om vem som är barnslig i detta fall.
Hoppas du mår ok ändå. Fokusera på alla positiva människor du har i livet. Underbara svärföräldrar tex.

Kram till er alla!

2012-11-15 @ 19:36:13
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0